13 Ağustos 2011 Cumartesi

sevgiliye mektup

merhaba sevgilim nasılsın,
seni çok özledim yine bugün, bütün agresifliğim ve sana karsı olan sinirliliğim seni görememekten kaynaklanıyor..yanına gelemiyorum oysaki bi dolmuşla yanındayım ama sen işe gidiyorsun bende işteyim hafta içleri zehir gibi hayatım...bazen cok uzaklaşıyoruz telefonla konuşmak yetmiyor, bazen sanki bu durumdan sıkılıyorsun ama bana söyleyemiyormusun gibi geliyor, kopuyoruz gidiyoruz..seni hergün olmasada haftada 3 yada 4 gün görmek isteridm aslında hergün yanımda ol..beraber uyanalım zaman zaman...seni sadece c.tesi ve pazra görmek değil daha da yoğun yaşamak isterdim herşeyi...
bu ara koptuk eskisi gibi değiliz, çünkü görüşememenin verdiği sıkıntı senide sıktı işlerinde de muttsuzsun benim çalıştıgım sikik firmada battı bende işsizim şimdi sorunlar yaşıyoruz..herkes kıskanır herkes tapardı ilişkimize şimdi herkes aaa noldu bunlara diyor..kimin sucu bilmem ama ben eski bizi özledim..lütfen yine eskisi gibi olalaım hayatım...eger bir gün ayrılırsak ve sende bu mektubu okursan duygulanıp beni özlediğini farkettiysen eger ki hislerim hala şuan ki gibi sana yoğunsa treni sakın kaçırma sevgilim ama olurda benden bittiyse bişiler zaten emin ol ki bu mektubun hiç bir önemi yok.......yırt at.....şarkılar hatırlatmaz, onları başka kadınlarla yaşarsın bende yaşarım..ikimizde güçlüyüz...ama bana ayrılığı hissettirme sevgilim..seni seviyorum..

http://fizy.com/#s/1tp0t1

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. hıı bir şey yazmışımda pişman oldum sildim :)

    kız sen nerdesin bu aradaaaaaa beeeee !

    YanıtlaSil
  3. Insan bazi güzellikleri kaybetmeye basladigi zaman eski günleri ariyor. Ancak eskiye dönmek ve eskisi gibi olmak kolay degil. Umarim olursunuz.. Çok zor..
    Saygi ve Sevgi yitirildi mi, bir daha eskisi gibi olmuyor. Çünkü insan unutmuyor ve kalbine yapilan yanlislar nokta nokta ekleniyor ve kalpten çikmasi çok zor...... Birde bakmissin ki kalbimizde bulunan sevgi agaci kurumaya baslamis..

    YanıtlaSil

biz bizeyiz..kafamız güzel, içki sofrası hadi anlat bakalım :)